Monestir de Sant Llorenç, Espectacles: Les quatre estacions de Vivaldi Camerata Venezia

10/2022
fins al dia 2022-10-01 21:00:00
On es realitza? Camí de Sant Llorenç, s/n
08694  Guardiola de Berguedà
T. 664 56 75 81
monestirsantllorec@gmail.com
Monestir de Sant Llorenç

Espectacles

Les quatre estacions de Vivaldi
Camerata Venezia

1 d’octubre, 19 hores

Publicats a Amsterdam dins de la col·lecció Il cimento dell’armonia i dell’inventione Op. 8, cadascun d’aquests quatre concerts per a instruments de corda porta per títol el nom d’una estació de l’any.
El conjunt instrumental es compon d’un violí solista, de primers i segons violins, violes, violoncels i contrabaixos, amb el suport del baix continu, sigui clavicèmbal o orgue.
A la bellesa de l’obra contribueix granment l’opulència i la vitalitat rítmiques, sobretot a les parts del violí solista que subratllen l’element descriptiu i virtuosista, revelant el profund i genial coneixement del instrument de Vivaldi.
El monestir es complau a presentar-vos aquesta obra que inspira tantes sensibilitats, somnis, amor...i ganes de trepitjar Venècia!

Imatges i vídeos

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 09-08-2022 12:50